måndag, oktober 09, 2006

Torka skit eller surrpla te?


Jag är sjuk. Ni vet såndär otroligt irriterande hosta som river upp halsen och vägrar att försvinna. Jaja, det blir väl inte bättre av att man festar och röker. Men ska man sluta leva bara för att man är sjuk? Nej du!

Hur som helst, ringde och sjukanmälde mig idag för första gången på mitt jobb. Visst är jag sjuk, men jag överdrev en aning. Jag lät nästan dödssjuk. Egentligen skulle jag kunnat jobba, men min sjukanmälan var mer en hämdaktion för att de inte satt upp mig på fler tider. Jävla kärringar. Jag mår mycket bättre av bara tanken på att någon annan ska få torka upp spyor, få kväljningar och torka bajs istället för mig idag! Själv ska jag surrpla te under täcket till någon bra film. De ni.


1 kommentar:

Anonym sa...

usch. krya på dig!!!
och man får ljuga lite ibland. man får ju ändå betalt då man är sjuk. hehe.

mysig bild!!!

 
Allmänt bloggar