lördag, oktober 21, 2006

Stay or leave

Det blev ingen bilfärd in till stan för att öl med Carro och Martin. Ganska skönt ändå. Verkligen nu så jag bytt om till mina slapparkläder igen. Funderar på att ta lite mer kladdkaka.

Ah! Ser ni hur allt kretsar kring mat så fort man kommer hem?!

Angelica, om vi fixar date i veckan, snälla, låt oss göra vad som helst utom att äta!

Tre skivor som räddar vistelsen hemma:
Albert Hammond, Jr - Yours To Keep
Whitest Boy Alive - Dreams
The Libertines - The Libertines

8 kommentarer:

Anonym sa...

menfaen july! livet handlar ju om att äta ;P fast vi kan ta en klassisk "vi är unga o vackra o lever på kärlek, luft, kaffe, cigg o musik"-dag också (:

o bröder kan överraska ibl. min kom hem med en genomtänkt (G E N O M T Ä N K T!) present när jag fyllde år ^^,

Oh Julie. sa...

Haha, what? Vad vad vad gav han dig? :)

Anonym sa...

ett "femtitalsljusset". skitsnyggt verkligen! mitt rum går ju i 50-60tal så det var överraskande som faen när han förklarade hur han hade tänkt (:

Oh Julie. sa...

Oj fan! Shit! Får komma och kolla in ditt rum då :D

Anonym sa...

jamen självklart! :D

Anonym sa...

haha, jag äter också massor då jag hälsar på päronen. och mamma tvingar i mig massor dessutom. haha. och varje gång hon hälsar på har hon med sig något. typ toapapper (inte mat, jag vet) och ngn fryst mat som pizza eller WW-mat eller nåt i den stilen, eller bröd och så. eller så har hon bakat och kommer med tekakor eller bullar. inte för att jag tackar nej, liksom ;0)

Anonym sa...

det var lilla jag som råkade vara anonym =0P jag tryckte för fort på alla knappar. haha.

Oh Julie. sa...

Lotta: Haha, ja men varför är det så? Visst, det finns massa mer käk hos dem än hemma i studentkorridoren, men det tvingar väl en inte att proppa i sig massor? Gah!


Fast.. jag ska väl inte klaga :)

 
Allmänt bloggar