söndag, oktober 15, 2006

Oh it's such a perfect day, Im glad I spent it with you.

Jag älskar söndagar... när det är bra söndagar. Som denna:
Vaknar upp av ett mess där det står att ett vän gick hem med en finfin-kille igår. Vilket inte förvånar mig då hon är så vacker och en så underbar person. Nåväl. Tittar över mot soffan där Linnea också vaknat till. Hon ligger där med alla kläderna på efter att ha somnat där efter den lilla efterfesten som var på mitt rum inatt. Andreas hade hasat sig hem till själv för några timmar sedan efter att ha sovit sittandes i min soffa. Efter lite kuk-Idol bar det av ner till stan för att njuta av goda vänners sällskap på ett café. men då tet hade kallnat och det började bli jävligt kallt så begav vi oss. Jag hem för att hämta lite grejer och cyklade sedan till Hannahs och Linneas lägenhet där vi ska mysa nu ikväll. Jag sitter nu och lyssnar på Albert Hammond Jr.´s skiva. Kanon bra! Hannah jobbar. Linnea ligger ibadet och jag njuter av en bra dag och bra musik. Nu ska jag avsluta detta inlägg och sätta mig och röka och fortsätta att avnjuta denna underbart bra skiva. Oh it's such a perfect day, I'm glad I spend it with you.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar