fredag, oktober 20, 2006

Hemma igen.

Kul. Bara kul att dra hem när man möts av jävla piss väder. En fem timmars (!) bussresa utan en sekund av sömn eftersom jag var rädd att kvävas att mitt snor. Nämt att jag är ruskigt förkyld? Det var inte jag som vanligt som satt längst bak i bussen och hatade alla för sina onödiga ljud de gav ifrån sig.. Utan nu tror jag att åtminstonde halva bussen hatade mig och mina hostattacker. Piss. Nåväl. Hemma igen. Ska det fortsätta att vara sånt här väder kommer det att bli mycket bloggande. Nu ska jag slå mig ner i soffan med mamma och brorsan och se på film. Man måste ju vara social nu när man äntligen är hemma. Alla var så glada att jag var hemma, men efter middagen sa min syrra att nu kändes det som om jag hade varit hemma en vecka. Alltså inte lika överväldigad att jag är hemma längre. Svåra att behaga. Suck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha - ouch (syrran).

Anonym sa...

Jag saknar dig redan!

Oh Julie. sa...

Elin:Jag har tråkigt här redan! Varför får jag för mig sånna dumma saker som att stanna så länge? Få se, kanske kommer hem tidigare :)

 
Allmänt bloggar