onsdag, oktober 25, 2006

To svall please!

Snart bär det av in mot Sundsvall. Känns skönt att få ta på sig andra kläder än avlagda softarkläder som jag går runt i här hemma. På bussen in får jag sällskap av Elin, som jag var hos igår kväll igen och fick sitta och sukta efter Luka när vi tittade på Cityakuten. Elin var väl inte så förtjust men jag var överlycklig.
In till stan skulle även tydligen Angelica, så då får jag sällskap ett tag innan jag ska träffa Ida. Men nu när jag väl är i Sundsvall så får jag hålla ögonen öppna och hoppas på att inte träffa på Cam eftersom hon inte vet att jag är här. Det är nämnligen fest för henne på lördag. En överaskningsfest. Och jag? Jag är som en hemlig gäst. Hä hä.
Nu kan det ses som att jag har name-droppat lite namn här, men jag är så glad över att äntligen få träffa lite vänner.

Förresten, vi ska ut och öla på fredag. Någon som är på? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

absofuckinglutely!!! =0P
om jag hade mer pengar och inte redan var bokad i helgen ;0)

Anonym sa...

åh! vilka o vars ska ni öla? jag vill också öla, med folk i min egen ålder alltså. och jag ska ju inte bubbla med seniorerna förrän på lördag. ash! du ser inte det här förrns vi talats vid om kvälls, och då spelar det ingen roll att jag yappar här.. tah! jag ska sluta nu och fortsätta m mitt megadokument. skit.

Anonym sa...

Jag vill! :(

 
Allmänt bloggar