lördag, oktober 21, 2006

Jag drömde mardrömmar å dansade med spöken, ja de va ÖKEN!

Var det någon som hörde att jag nämnde att jag kanske skulle flytta hem ett tag för att spara pengar? Glöm det. Detta är andra dagen jag är hemma, och då har jag inte ens befunnit mig i Ede i 24 timmar, och jag är redan less. Jag sitter och trummar med mina fingrar. Jag hoppar upp från min stol, går runt lite och försöker hitta på något att göra, men hittar inget utan får återvända till datorn. Jag går upp till lillebror och kollar på när han spelar sitt tråkiga spel. Jag lyssnar på musik. Jag försöker finna något att göra. Har till och med funderat på att gå ut i regnet och hoppa runt på min lillasysters stora studsmatta. Det har man ju sett på tv att det är jättebra träning. Synd bara att jag är jättesjuk och att jag förmodligen skulle halka på den jävla mattan och bryta nacken. Annars hade det ju alltid varit något.

Men kanske går det över. Jag menar, det kanske bara är jättetråkigt att komma hem ett tag och att man sedan vänjer sig.. Och det blir bra. Ja men, som när man tar ett uppehåll med att röka. De första dagarna är man ett monster, men sedan går det helt okej. Stöde är som en cigg. En äcklig jävla Level Red. Jag hatar dem. Jag hatar Stöde.

Fick i alla fall ett recept av Elin som lillebror och jag nog ska göra senare. En kladdkaka. AH! Det är så skrämmande. Det är precis som innan, det som fanns att glädjas över då var också mest bara mat! Inte konstigt att man såg ut som man gjorde! Skrämande. Som sagt: Var det någon som hörde att jag nämnde att jag kanske skulle flytta hem ett tag för att spara pengar? Då säger jag som rare Johan Glans i Parlamentet: " Neeeej, jag tror inte det!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

neeej!!! hoppa inte på en blöt studsmatta - jag råder dig. man ramlar och det gör ont. kan gå riktigt illa.

Anonym sa...

jag finns alltid på byn. tyvärr söp jag bort ditt nummer samtidigt som jag bytte lur, men din bror har ju min brors hemnummer som även är mitt hemnummer (still). så bla! yo,

Oh Julie. sa...

Lotta: hehe, nee, jag gick ut på en promenix med lillebror! :)

Angelica: Hehe, jag har supit bort ditt nummer med :) Men vi kanske kan träffas något. Ensam förgås jag. Gah!

Anonym sa...

Det låter som du har riktigt roligt där uppe... :)

Oh Julie. sa...

Elin: Eh jag.. Idag har jag pysslat med mor och syster. Helt wild & crazy här uppe. Suck.

 
Allmänt bloggar