måndag, oktober 09, 2006

Har någon dött?

Jag har tagit upp det förut, men gör det igen: Mystiska fyllesms. Vissa är så duktiga på fyllan att de faktiskt lyckas skicka iväg sina meddelanden. Det kan tydligen vara en pina att kolla in sin Utkorg morgonen efter för att upptäcka att man skickade iväg många pinsama sms. Jag där emot, får kolla in min Utkast. Där sammlas mina mystiska fyllesms på hög. Förra gången jag tog upp detta hade jag lyckas skriva ihop ett väldigt intressant mess som aldrig skickades. Det stod: "Är du hon". Jag har ännu inte lyckats lösa det hela, även om Elin har en teori som låter riktigt vettig. Nåväl, nu har jag ännu ett mess som aldrig har blivit ivägskickat. I det står det: "Dog". Skapade det förra messet förrviring är det ju ingenting emot detta. Vadå dog? Vad dog? Min logik? Dog, som i någon har dött, låter ju mycket mer spännande än att jag har varit på väg att skriva något på engelska om någon hund. Dog. Vilket konstigt ord det är förresten: DOG. D. O. G.

Blev lite förrvirad och började undra om DOG verkligen var ett ord, så jag var tvungen att slå upp det. Hehe. Man kan bli helt borta av att stirra på ett ord förlänge. Nu ska jag lägga mig ner och kolla på Trainspotting. En film jag aldrig sett men tror att jag koller att gilla väldigt mycket. Vi får väl se.

Dog

1 kommentar:

Anonym sa...

Dog inte din mobil medans du pratade med någon då???!!!

 
Allmänt bloggar