torsdag, oktober 26, 2006

Julies onsdag:

Det är ju bara att smått konstatera att jag inte riktigt klarar av när mina vänner går ut utan mig. Jag vill inte missa något. Jag vill också ha roligt och dricka drinkar. Inte sitta hemma och muttra. Det är bara så att jag gör det mesta för att inte missa en utgång. Om det inte är så att man är hemma i hålan. Suck. Men det man uppskatar då är ett fint mess där det står att man är saknad. Jag saknar er med! Hua.

Det har varit en hektisk dag i dag. Var i stan och shoppade massor. Mamma var snäll och gav mig ett par jättesnygga vinterskor och en finfin svart klänning (invigning av den i helgen?). Träffade Ida idag också. Vi gick till de som förr var vårt stammis café, där vi satt medan resten av klassen befann sig på skolan. Där satt vi och bläddrade i skvaller tidningarna och snackade skit. Detsamma gjorde vi idag. Vi hade en del att ta igen..

Kom nyss hem från Angelica. Otroligt skönt att få umgås med någon som röker. Har saknat mitt lilla plåtetui. Härligt när man inte är den enda som uppskattar socialtumgänge istället för att bara sitta ensam hemma och ruttna.

Imorgon fyller lillebror år. Den egentliga orsaken till att jag är hemma. Jag ska få fixa tårtan imorgon (eller ja.. om fem timmar ska jag kliva upp och fixa den...) och det är min älsklingsgrej.

Imorgon bär det även av till Ånge där jag ska se till farmor. Älskade lilla farmor Barbro.

Så, det var nog en uppdatering. Nu ska det sovas. Natt natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

har du också ett sådant där marlabouro special edition? ett sådant fick jag på h-fred! helt underbart bra!!! =0)

 
Allmänt bloggar