torsdag, april 05, 2007

They say you can't judge a man Until you walked a mile in his shoes Does that rule apply to a man who mostly walks barefoot

En pissdag!

Jag vill lägga mig ner på golvet och gråta. Det är väl inget jag skulle göra just nu. Sitter nämnligen i en av datasalarna på SVC. Skulle jag lägga mig ner och gråta skulle jag väl bli utslängd härifrån. Sedan är jag så trött att om jag skulle gråta nu skulle mina ögon förmodligen svida mer än vad de redan gör.

Jag skulle kunna uppdatera om det som hänt senaste tiden, men det är inte mycket över det vanliga. Det vill säga några fyllor. Tja, och att jag fått mitt personliga horoskop ställt. Läskigt hur bra det stämde. Men.. Det tar jag kanske en annan gång. Eller inte. Kan ju säga att jag är väldigt mycket våg i alla fall. Men det visste jag ju redan.

Lite nya människor runt mig. Alltid kul. Inte lika kul då man inte träffar några av dem man verkligen vill träffa. Inte för jag vill träffa de andra.. men. Äh. Ja.

Något mer måste hända. Gärna just nu. Idag. Nästa vecka tar jag nog flykt till Stockholm och stannar där i några dagar. Bara för att göra något annat. Det blir nog bra. Men som sagt, det borde jag egentligen göra just nu. Dra direkt. risken finns att jag förpestar tillvaron för vännerna omkring mig nu. Blä.

"- Du är moderlig av dig. Vill gärna ta hand om andra.
- Eh, jo. Det stämmer väldigt bra. Vi snackade om det senast igår. Att jag har moderskänslor för en del.
- Ja, då förstår jag. Men då ska du komma ihåg att de känslorna är bara en spegling av dig själv. Så det du känner att du måste ta hand om andra för, är även det du måste ta hand om hos dig själv!
- Oj då."

Aj fan. Kuken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha!
jag sa ju nyss till dig på msn att jag hade en pisstråkig föreläsning.
jag och tanja övervägde faktiskt att börja slåss, så vi skulle bli utkastade ;0)

Angelica sa...

heil to libras! skulle inte du komma upp i påsk? :(

Anonym sa...

ey, bro. fan, trist att det är lite skitigt just nu. blir ju så ibland, men kom ihåg; efter regn kommer solsken(och ja, du får strypa mig efter den kommentaren)solen skiner inte i berlin heller för tillfället. fan. grått, trist, tomt på mening och med en kuggad tenta i handen kan jag bara konstatera att det är precis lika jävligt att ha det taskigt med sig själv nån annanstans som hemma. kuken.

Oh Julie. sa...

Angelica: Nope, det blir tyvärr inte så. Men kommer kanske nästa vecka! :)

Linnea: Ja fan, ibland är det bara piss. Fast jag skulle nog må piss nån annanstans :) Har tänkt att maila dig för att få mer detaljer om vad som händer hos dig, gör det nån kväll då jag har tid! :) Synd med tentan, du fixar den nästa gång! :)

 
Allmänt bloggar