lördag, april 21, 2007

Noll viktigt

Sitter i en datasal på skolan. Jag sitter i en datasal en lördagskväll. I en datasal en lördagskväll med två mysko gubbar. Har jag målat upp det tillräcklgt nu?

Jag ska snart gå ner på stan och ta bussen till jobbet, därför sitter jag här nu. Stannade till på vägen. Skulle kolla mailen, lustigt va tom inkorgen är ibland.

De två mystiska gubbarna som sitter vid varsin dator i samma sal som jag har tittat irriterat på mig några gånger sedan jag kom hit. Jag sitter och hostar och snorar. Fortfarande förkyld. Jag tar det pulvret jag fick av mamma, men den enda förändringen är att jag nu torrhostar istället för att hosta upp slem. Intressant? Förstod det!

Hur kan det bli att personer som man för någon vecka sedan tyckte var de bästa nu utvecklat sig till tråkiga? Sånna utvecklingar tycker vi inte om, eller hur? Det är inte jag som märkt av det, eftersom jag inte träffat den personen på ett tag. Jag är lite rädd. Kan inte förstå hur det kan bli så, men jag får väl se sen om jag tycker lika.. Slut flummat!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar