torsdag, april 19, 2007

Goran och Mr. Gay


Mos berättade igår att det var ju min älskade Goran Visnjic som var med i Madonnas video 'Power Of Goodbye'. Hur jag kunde missat det vet jag icke. Satt och suktade mig igenom hennes video någon gång nu på kvällskvisten, men låten är för kass för att jag ska orka mer. Bättre att kolla på ER.
Tänkte på Madonna förut idag med. När jag klev av bussen kände jag precis innan jag skulle gå av 'Mr. Gays' parfym. 'Mr. Gay' var en kille... en man som Freddy och jag träffade förra nyårsafton. Han var runt 35-36 år om jag inte kommer ihåg fel, hade på sig en rosa tröja, kom från england och älskade Madonna. Jag gillade in henne, men gillade verkligen honom. Jag stod många gånger under den kvällen och kramade om honom och borrade ner näsan i hans tröja och njöt av hans parfym. Självklart frågade jag vilket märke det var, och några dagar senare stod jag på Åhlens och sniffade på hans parfym.
Jag har inte tänkt på honom på jättelänge, men hela den kvällen kom tillbaka bara för jag kände den doften. 'Mr. Gay' som blev helt förfärad då jag sa att jag verkligen hatade Madonna. Varför, underade han. Jag svarade väl något i stil med att hon kan inte sjunga, henens låtar är dåliga och jag gillar inte henne. Hans argument till varför hon var bra höll lite bättre än mina fåniga "Jag gillar henne inte!". Enligt honom var hon en ikon som alla borde älska. Lite konstig man, men gott... det luktade han. Åh, Mr. Gay!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar