tisdag, april 10, 2007


Jag vill bara slå ett slag för vattnet här hemma. Det är så underbart gott! Uppslas vatten är det värsta jag smakat på. I vårat hus är det så fruktansvärt att jag kan inte dricka det som det är. tar antingen lite saft av henne eller gör juice.
Uppsalas vatten smakar så mycket kalk att det inte går att dricka. Fast det varierar ju. Hos min moster går det okej att dricka, men inte hemma hos mig. Det kostiga hos mig är att vattnet inne på rummen är ännu mer äckligt än det i köket! Vad vill Studentstaden oss?
Nu ska jag gå och ta ett till glas med gott vatten. Underbart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker inte om uppsalas vatten heller. kalk, kalk, kalk.
om jag flyttar dit så måste jag köpa sådant där avkalkningspulver de använder i "du är vad du äter" =0P

Anonym sa...

Jag håller med dig, vattnet hemma är underbart!!! :D

Oh Julie. sa...

Lotta: finns sånt? Var köper man det?

Lisa: Ja, skämta inte! :)

 
Allmänt bloggar