lördag, november 03, 2007

Black Stacey

Sitter nu i mina stulna sjukhusbyxor i mitt rum och lyssnar på Saul Williams och Buck 65. Grym musik som lillebror presenterat mig för. Har just skickat en liten beställning till Kristoffer. Han ska få komma och käka min gulaschsoppa om ett tag här, så då får han ta med sig lite cola till fröken Julie. Kan ju erkänna att jag är lite bakis. Kom inte isäng förrän klockan sex imorse. Bra där, var nog hemma halv fem, men sedan satt jag och drygade mig på Qruiser trots att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna.

Var på Snerkan igår och såg två fulla typer ragla omkring på en liten scen. TTA såklart. Om det inte vore för att deras musik är så grym skulle man lätt dissa dem direkt. Fanny hade nog inte blivit riktigt varnad för hur deras framträdande är, så hon var lite chockad när hon väl stod där i den svettiga publiken.

Mindre svettigt var det innan då vi var hos mig. Emilie och Fanny kom till mig. Det blev lite Idol i bakgrunden, drinkar med 80 %-ig vodka och tranbärsjuice. Emilie stod för musiken, men även av vandaliseringen av min toa. Henne kan man ju inte släppa ur sikte en sekund. Hehe.

Det var otroligt kul att gå ut med de två flicorna, man blir riktigt glad och lycklig av dem. Det bara spritter i kroppen!

Hur som helst, det var som en stor hemmafest på Snerkan. ALLA VAR DÄR! Hur kul som helst. Fick tillfälle att träffa många man inte sett på mycket mycket länge. Fantastisk kul kväll. Men nu blir det inge utgång på länge. Eller få se vad som händer ikväll. Ska höra av mig till älskade Hannah som återvänt från Skåneland och sköna Babak som också har vettet att befinna sig i Uppsala.. och inte i borås eller Gävle, eler var han nu brukar flänga runt. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad hände med toan?

 
Allmänt bloggar