torsdag, mars 01, 2007

I'm coming home!

Hannah och jag drar mot obyggden imorgon. När mamma ringde idag sa jag att planerna var ändrade och att vi skulle komma en annan helg. För det var bestämt så tills bara några minuter sedan. Men nu blir det alltså till att spendera helgen ute i skogarna. Passar egentligen finfint då jag inte har några pengar alls att leva upp här.

Dags att ta upp luren och ringa lite vänner dådå. Vi hade väl tänkt att gå ut någon kväll i Sundsvall. Måste ju visa Hannah hur kasst (hehe) det är där uppe. Hur som helst blir det nog roligt! Vi ska besöka våran gård också, så stads bruden Hannah kan få klappa grisen, mata fåren, jaga bort getterna, mata hönsen, kela med kaninerna och rida på hästarna. Haha. Well well. Ede/Stöde/Sundsvall - here I come!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mammor, lås in edra söner! Oh-Julie går paradgatan ned på jakt efter allt som icke är besudlat!

(Hur fan hittade jag hit förresten?)

Oh Julie. sa...

Haha, trevligt med ett besök ändå!

Anonym sa...

hörru...tillbaka till uppsala nu med dig

Anonym sa...

förresten...min nya adress är www.mymusicagainstyou.blogspot.com

 
Allmänt bloggar