tisdag, mars 20, 2007

Google: Julia Ödmark

Att googla på sitt eget namn eller andra när man har mindre saker för sig är ju ett nöje som måtte duga. Googla sig själv , ett ragg eller en gammal vän kan få en att fördriva en hel del sida med att söka upp. Istället för att gå upp och lägga mig så testade jag mitt namn åter igen. Mest för att läsa igenom den artikel som kommer upp vid mitt namn. Ha!


"Ridläraren Julia Ödmark tar med sig två ungdomar på en tur med häst och vagn." - Ha! Är det lugnt om jag klipper ut den artikeln och klistrar in den i mitt CV? Jag menar, inte visste jag att jag var ridlärare. Eller jag vet förresten inte om den titeln klingar så bra. Hästar är ju helst något jag inte vill bli förknippad med. 8och så visar jag denna artikel, jag vet. Pucko jag!)


"På gårdsplanen har det plötsligt blivit tomt. Kvar finns Julia Ödmark med minigrisen Gismo. "Snurra" säger hon och gör en cirkelrörelse med handleden. Gismo snurrar runt ett varv och tittar uppfordrande på Julia som sträcker ner handen och ger honom en morot. Han slänger sig belåtet framför hennes fötter för att bli borstad på magen." - Lilla Gismo som alltid är lika populär då grupper eller personer kommer till gården. Gismo hamnar alltid i centrum!

1 kommentar:

Anonym sa...

google är helt underbart! =0)
vem googlar inte folk i sin närhet? och vem har aldrig googlat sig själv...? ;0)
åh, vilken söt gris btw! =0)

 
Allmänt bloggar