onsdag, februari 28, 2007

Snipp Snapp Snuff

Klockan är snart ett. Om två timmar ska jag befinna mig på jobbet. Hur ska det gå? Kan det vara möjligt?

Detta är det enda jag duger till idag. Blogga om nonsens. Och få upp lite minnesbilder ifrån gårdagen. Föll ner från sängen gjorde jag också. Jo, så var jag helt sne när snerkan var klar. Kunde inte så rakt. Hur är det möjligt? Vet inte.

Igår var Hannah, PQ och jag och fikade med underbara Elin. Hon har ju faktiskt fyllt år. Och i helgen är det rock-gask. Där kommer vi att befinna oss. Härliga tider.

Igår var även första gången jag testade Snuff. Eller luktsnus. Det var roligt. Spännande med något nytt. Även om det bara var en sån grej. Ska nog införskaffa en sån liten burk till helgen. Slipper vi att snika av Naima!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj, du verkar ha haft en riktig kanonkväll! segt att behöva jobba bara...
kamera ska man alltid (eller aldrig. hehe) ha med sig på fest/utgång! så man får friska upp sitt minne lite. om du kollar min blogg, så får du tips på fler sådana exempel. som man kan fixa för att refresha minnet en aning... 8-) hehe.
varma mackor is the shit! det brukar det bli om jag och bella har sällskap hem. enkelt, snabbt och gott! och aningen nyttigare än kebab eller dylikt.
have fun @ work! ;0P

Anonym sa...

du var crazy igår. hoppas du hade kul =)

 
Allmänt bloggar