måndag, februari 19, 2007

I Bet You Look Good On The Dancefloor

Det var utgång i lördags med. Började tyvärr med schlager hos Elin. Vi hade inte så mycket att säga till om då hennes killes kompisar var mäkta intresserad av vad som hände. Men så fort det jävla jippot var slut så satte Elin igång Rammstein för att tydligt dra gränsen. Det är ju sån musik som egentligen spelas hemma hos dem!
Sedan var det utgång på ÖG där våra favoriter Abraham och Kristoffer spelade. De spelade sjukt bra musik, och vi dansade som dårar. Jag borde vetat att jag skulle ta det lugnt. För efter två dagars dansande gör mitt är massa ont igen. Jag försöker ju ta det lugnt, men hur länge ska man behöva göra det?
Jag råkade inte ta någon annans västa, inget annat heller för den delen den kvällen. Halkade mig hemmåt i ställstap med Anja vid ett tiden. Nu blir det lugnt i några dagar. Massa plugg. Humor.


2 kommentarer:

Anonym sa...

du på bilden?

du var lite lik min kompis jenny där. läskigt =0P

Oh Julie. sa...

Hehe, nope. Min kära kompis Elin :) Jennys dubbelgångare kanske?

 
Allmänt bloggar