onsdag, februari 28, 2007

Dagen efter 2.0:

Fått berättat lite nu vad jag hade för mig igår. Vissa saker bestämmer man sig bara för att inte komma ihåg. Som att jag föll hela tiden på dansgolvet. Visseligen kommer jag ihåg hur massa olika människor räckte fram sin hand till mig för att hjälpa mig upp. Jag borde ha fått barstopp! Lyckades tappa två glas med öl på vad? Fem meter? Säkert efter det jag ramlade i trappan.
Trodde inte att jag knäppte några kort igår, jag trodde att jag var för full för sånt men tydligen inte. Grabbade tag i mobilen när Hannah hade råka väcka mig imorse. 50 bilder blev det från gårdagen. De flesta har jag inget minne som helst av att jag hade tagit. Så konstigt det kan bli. Ibland. Men det var roligt. Sedan var det taxi till efterfest. Varmamackor borde alltid serveras på efterfester.

Aaah. Jag orkar inte mer. Jag dör snart, och jag som ska jobba om några timmar! Låt mig slippa!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar