onsdag, februari 28, 2007

My little brother just discovered Rock & Roll There's a noise in his head, and he's out of control

And yes it frustrates
Let's let him make his own mistakes
See him on the dance floor go now
Boy those moves I just don't know how

Var inne på mitt rum en sväng efter jobbet. Var ju inte en vacker syn. Tomma spritflaskor, mängder av ölburkar, glas med limebitar i och glas med lite skumpa kvar i. Ja, och så förståss den gigantiska skumpaflaskan på 1,5 liter. Fick passa mig när jag gick över golvet då det var gegiga fläckar här och där. Fint. Kan ju säga att städa upp där var det sista jag orkade med!

Jag vet! Jag skulle kunna döpa om den här bloggen till 'Fylle bloggen' eller ' Oh Fylla'. Det skrivs mycket om innan, under och efter en fest. Jag vet det. Ska försöka skärpa till mig och hitta på något annat, något nytt att skriva om. Men nu måste jag sova. Tjenare, är så trött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, och vad gör det inte på min blogg? ;0P

men livet är ju en fest, så keep on partying!!!
=0)

Anonym sa...

nä, det var du inte...du var bara rolig och trevlig...och sjuuuuukt full! :)

Oh Julie. sa...

Lotta: Sanning! Bara att fortsätta då :)

Kristoffer: Bra! Bra! Bra! Finns ju en chans att man blir jävla pissjobbig som full :)

 
Allmänt bloggar