lördag, februari 10, 2007

En vit vecka hit eler dit..

Nu ni. Nu har det gått en vecka sedan sist jag festade. En vit vecka. Tänk så man kan man kan förvåna sig själv. Det konstiga är att jag inte saknat det något. Trodde att jag skulle bli galen, men det kan ju i och för sig ha att göra med att jag har så mycket att plugga.. och att jag jobbar. Men ikväll är det då fest. Det är Linneas hej-då-fest. Hon kommer ju inom en snar framtid att dra iväg till tyskland. Linnea till Tyskland. Fanny (och förmodligen Hannah) till Norge. Jag vet inte än var jag tar vägen, och jag tycker det känns rätt lugnt. Få se vad jag vill sen. Man behöver ju inte bestämma sig än på ett bra tag.
Blev förresten småkär igår i Joaquin Phoenix när jag satt och fördrev tiden och kollade på To Die For. Helt okej tidfördriv. Men det blev bara bättre sen då cityakuten drog igång. Ooh.
Har ni inte lyssnat på Detektivbyrån bör ni göra det nu! Lätt att bara gå in på deras sida på myspace här. Mysig och fin musik.

1 kommentar:

Angelica sa...

juppjupp! hintade ju om det för nåt inlägg sen ;P när jag skulle hämta brorsan hos er (:

 
Allmänt bloggar