torsdag, februari 15, 2007

Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans..

Jag vet inte vad jag snackade om igår! "De intresserar mig inte.. bla bla bla". Jag hade väl en lite svacka där. För trött kanske. Det var jätteroligt igår. Roliga prickar som går den där kursen.. några i alla fall.

PQ, Flexan, Hannah och jag möttes först upp klockan sex på Orvars. Vi hann väl med tre-fyra öl var innan det var dags att för att möta upp resten av gänget på Svantes. Där fortsatte det att drickas och snackas. Ett tag blev det lite för mycket religion för min del, så drog vi ut och rökte. Simeon hade några mystiska ryska cigg utan filter som man lätt skulle kunnat tro var något annat. Hannah och jag fick en och testade. Kan ju säga att de var väl en aning anorlunnda mot de mentholcigg som jag röker nu medan jag är så kass i halsen. Intalar mig själv att menthol är så bra för halsen så. Simeon fick en menthol som tack och han hann knappt dra ett bloss inann han spottade ut den. Han muttrade ett tag över hur fruktansvärd den lilla ciggen var, och återgick till att röka sina mystiska billiga ryska cigg.

Jag berättade hur en kille ur min korridor verkligen har fått bilden av mig som en riktig flummare. Han som tyckte att jag såg flummig ut. Inte att jag verkade flummig. Hur som helst så stod han och tittade på mig när jag var ute i köket. Jag undrade om han ville något, men nej nej det var inget. Jag satte igång och börja rosta mina mackor. Han stod kvar i dörren och kollade på mig. Så drog han ett djupt andetag och kommer fram och säger: "En kompis vill att jag ska fixa marijuana åt henne. Är det något du kan fixa?" - Hehe. Jag förstod hur han hade tänkt. Jag den flummiga bruden, som inte ha någon vidare koll på något och som festar så ofta att alkoholen aldrig hinner gå ur min kropp.. jag borde ju veta. Men tyvärr var det ju inte så.
Hur som helst så fick jag en av de mystiska starka ryska ciggen som såg mistänkt likt ut de som han ville ha. Om jag inte kunde fixa fram exakt vad han ville ha så borde ju denna kunna räcka. Lika på utsidan, vad spelar insidan för roll egentligen?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörru! det är inte tyvärr, att du inte vet hur man får tag på marijuana...det är BRA! Jag måste nog ta och styra upp dig lite!!! haha

 
Allmänt bloggar