torsdag, februari 01, 2007

"Julia, du är för snygg ikväll för att vara utan ragg!"

Har just suttit och läst igenom gamla dagboksinlägg på bland annat på haket. Hade glömt en hel del som jag hade skrivit om. Glömt en hel del av den ångesten, festerna och roliga saker som hänt. Eller kanske inte glömt, mer bara inte tänkt på ett tag. Läste om första kvällen vi träffade Niklas och Adam. Kallade dem för "våra danskillar". Samma kväll hade jag tydligen fått höra: "Julia, du är för snygg ikväll för att vara utan ragg!"Tyvärr har jag ju dock glömt vem som sa det, för det stod inte.. men jag har mina aningar.

Dagens låt: Bell x1 - Tongue

1 kommentar:

Anonym sa...

man glömmer mycket av det man skriver och det man varit med om. detaljerna.
samma med fotografier. alltid lika kul att gå tillbaka och kika!

 
Allmänt bloggar