onsdag, september 06, 2006

Spår av efterfest

Att jag inte är duktig på att städa och hålla reda kommer väl knappast om en chockande nyhet för någon. Alla vet det. Gamla vänner, nya vänner, nya bekanta.. Alla. Som nu undviker jag vissa delar i mitt rum då jag vet att det finns mängder med krossat glas där. Ja. Det ligger kvar där än, fast det var nog två veckor sedan som Andreas krossade ett av mina vinglas där. Varför böka sig fram med en dammsugare när man så enkelt bara kan låta bli att röra sig där? Men okej. Även jag inser att det gått lite för långt då jag en dag efter att ha dragit på mig en tröja (som jag självklart fann på golvet! Var annars?) finner en glasbit i mitt hår. Nej. Där hör den nog inte hemma.
Jakob i min korridor sa så vackert att om han fick klaustrofobi i sitt rum någon gång, behövde han bara komma på besök i mitt för att sedan kunna finna sitt rum som riktigt stort. Kul att man kan hjälpa någon.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, låter näsan som jag ju ;0)

 
Allmänt bloggar