onsdag, september 06, 2006

Nämnt att jag ska bli kille och gay?


Efter att ha haft Will & Grace maraton är min längtan efter att bli kille och då även gay enorm! Jag är kär i Will. Någon mer än jag som har de avsnitt där han sitter naken i sin soffa med bara en bok mellan benen, som sitt favoritavsnitt? Det avsnittet kan inte ses för många gånger. Hannah sa tillslut till mig att sluta låta då vi låg och kollade på det avsnittet. Jag förklarade då vänligt med bestämt för henne att om hon fick ha sina "tjockis-ljud" när hon äter så får jag minsann ha mina "sukt-ljud" till det avsnittet. Förövrigt är det inte många minuter då endast är skymd med en bok eller kudde. Hon instämde, så att jag fortsatte att pipa!

(bör även tilläggas att bilden är fixad)
(bör även nämnas att jag helldre gör Will bi för att slippa bli kille)
(bör även tilläggas att jag nog fan inte skulle ta namnet "Julio" om jag var kille)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför inte Julio? Det är exotiskt och spännande och farligt... Vilken tur att du inflikade att bilden var ett montage förresten! :D

Oh Julie. sa...

Haha, eller hur?! :P Annars kanske man skulle bli lite förrvirad. Hihi.

Anonym sa...

nämen - är bilden fixad?!
woho... you fooled me there ;0)

(eller inte...) haha.

Oh Julie. sa...

Haha, jo, det är inte så lätt att se att det faktiskt är ett montage! :P

 
Allmänt bloggar