måndag, september 11, 2006

Julia- Flummig, jobbig och HELT galen.

Det där jag sa om att vara tillbaka... Jag tar tillbaka det. Nu har mitt användarkonto gått ut eftersom jag inte pluggar längre. Så det måste åtgärdas. Fast jag bryr mig inte så mycket. Inget på internet ger mig särskillt mycket. Saknar bara att sitta och plöja igenom bloggar och skriva ner lite skit själv. Det som händer när man inte bloggar ofta gör att det blir massa att berätta när man väl lånar en dator. Det vanliga misstaget jag gör är att först läsa igenom alla andras bnloggar, för att få pretationsångest när jag väl ska skriva. Som nu.

I helgen har jag fått höra folk beskirivit mig.

"Det här är Julia, hon är jämt flummig" - Abe presenterar mig på Norrlands nations pub Orvar.

"Ni är lika, men du är mer jobbig" - Elins kompis om mig då jag drev med honom så gott jag kunde. På skämt då alltså.

"Vet du vad Mackan sa om dig? Den där Julia, hon är ju HELT galen!" - Freddy berättar vad hennes ex ansåg om mig.

Visst stämmer det. Det är jag. Helt upp och ner, inget undangömt. Passa det sig inte så fuck off!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar