torsdag, september 07, 2006

Själslycka!

Detta är en otrolig känsla! Att sätta igång sin döende dator och bara lyssna igenom all sin musik som jag saknat så mycket den sista tiden. Jag hinner inte lyssna igenom många låtar innan jag finner någon annan som det också var evigheter sedan jag lyssnade på. Oh! Låten jag lyssnar på nu kommer jag låta gå på tills den slutar. Sedan tar jag den kanske igen. Och igen. Och igen. Den vägrar bli sönderspelad och jag älskar det.

Vilken låt?
Damien Jurado - Ohio

5 kommentarer:

Anonym sa...

send till moi! =0)

Anonym sa...

Jag vet vad du menar. Den rullar varje dag på väg till jobbet och den blir, just som du sa, aldrig sönderspelad... :)

Oh Julie. sa...

Lotta, du ska ha den!:)
Elin, underbart. Bara underbart! :D

Anonym sa...

Måste erkänna att jag faktiskt lyckats med att spela sönder den... Inte alls särskilt roligt kan jag informera om :(

Oh Julie. sa...

Gah! Men Mos! Hur kan något så förskräckligt hända?!

 
Allmänt bloggar