måndag, juni 18, 2007

I testamentet ska det stå: Ditt liv är till för att leva på Och ära kan du aldrig få Och inte några pengar

Kravlade mig ur Hannahs säng klockan sex imorse. Jag hade sovit inne hos henne eftersom hon skulle ut på en liten resa idag och vi skulle inte träffas på 1,5 vecka ungefär. Fanny är också borta på en liten tripp och kvar är jag.

Det mesta blir väl inte som man tänkt sej Och ingen annan kan man skylla på och baken har man bakåt fast man vänt sej och knappast blir det nåt bättre

Bokade flygbiljetterna till Berlin igår, Linnea jag kommer den tionde. Samma flyg som Anja. Tänkte att jag kanske skulle meddela det. Jag var så exalterade då jag bokade biljetterna att jag darrade. Jag menar, det är inte varje dag man gör något som man aldrig tidigare har gjort i sitt liv. Tja.. visserligen åt jag även euroshoppers vaniljkex för första gången i mitt liv igår med.. men det känns som att det inte som att det riktigt kan klassas in nu.

Nu är den sköna sommaren här Med lust och fägring stor. Och bruna ben och tunna skor Och mesen som i holken bor Och dofta av hägg och kaffekask Och burken full av mask.
Och knappt har solen sjunkit ner Så börjar den gå opp. Och i fabriken är det stopp På skortsenspipans högsta topp Har sädesärlan byggt sitt bo Allt andas frid och ro

Fick ett litet kusinbarn idag. Min fina kusin Ia klämde ut en till flicka. Jag har ju förstått föreslagit att hon kan heta 'My' eftersom deras första dotter heter 'Julia'... Ja ni som inte hängde med... Jag heter ju då Julia My. Så var det sagt då.

Kom ska vi tycka om varandra Kom så får du kärligt kyssa mig Så som du plägar göra med dom andra När dom brukar hälsa på hos dig
För det är rent på tok vad männskan är snål Med att dela med sig utav sympati I denna värld som jagar amorösa mål Medans kärlekslösa skaror drar förbi

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar