tisdag, november 21, 2006

We might die from medication, but we sure killed all the pain



Tänkte bara meddela att jag mår finfint nu. Var lite låg här ett tag, men det är bara att inse att om man tar tag i saker och ting blir det bättre.

Ännu ett meddelande är att jag klippt mig. Jag var helt okej förut, nu är mitt hår så rätt det kan bli. Dock inte längre någon 'lejonman', men försvann så fort jag färgade om håret. Saknar den inte. Det är bättre så här.

Sedan ser jag framemot Kaizers nya låtar, de körde några i torsdags. Ny skiva snart bitte!

I am the victim
And the murderer
You speak of love
But I’ve never heard of her
I am fucked
And I am fucking too
My name is Tristan
And I am alive

2 kommentarer:

Anonym sa...

käre herr Wolf ;)

Oh Julie. sa...

Så älskad så älskad! :D

 
Allmänt bloggar