onsdag, november 08, 2006

Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt Och jag föll för nån på en fest nånstans Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Sicken kväll gårdagen bjöd på. Efter att ha småstressat hem till Elin för att hinna dricka ett glas bubbel (i ett tjockt glas utifall jag skulle få för mig att tappa det eller ta sönder det på annat sätt) så drog vi iväg till Snerkan där Hannah, Linnea och Naima redan väntade. Några glas vin och vi begav oss upp till dansgolvet där de vackra pojkarna Abraham och Kristoffer spelade skivor. Och vilken musik de spelade. Så mycket jag dansade den kvällen var det riktigt länge sedan jag gjorde. Hannahs ben började krampa, Naima var tvunden att sätta sig och vila och jag kände hur varje muskel spändes till sin gräns i mina lår. Det har varit en pina att gå idag. Det smärtar för varje steg man tar. Men det är värt det. Så klart värt det! Utan en minsta förvarning slänger de på håkans 'Ramlar'. Hannah, Linnea och jag tittar på varandra. VARJE GÅNG man hör den låten är det bara till att leka 'Ramlar-leken'. Alltså varje gång Håkan sjunger just 'Ramlar' ska man ramla. Det gjorde vi. På dansgolvet på Snerkan. Om vi var omtyckta? That I Do Not Know!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA!
den leken vill jag också leka!!! =0)

 
Allmänt bloggar