onsdag, november 22, 2006

Ring! Klocka! Ring!

Jag har börjat få lite ångest inför nyår. Denna högtid som det så ofta smids så många planer till. Det är ofta antingen eller: rejäll fest eller mys hemma. Jag känner inte för att mysa hemma. Efter förra året vill jag ut och fest igen. Ha lika roligt. Hamna på lika många konstiga efterfester. Snubbla hem vid åtta tiden på morgonen. Men det är svårt då alla är upptagna. Eller så struntar jag i allt och jobbar istället. Suck. Kan ju behöva extra pengar. Särskillt om jag ska dra mig vidare. Eller om det nu blir så att jag stannar kvar här. Tror att jag ska önska mig en framtidsplan i julklapp. Eller bara konsten att kunna ta beslut och genomföra dem. Det skulle hjälpa mig otroligt mycket. Vi få se hur det blir. Återkommer helt enkelt med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

LOTTA GÄSTAR UPPSALA PÅ NYÅRSAFTON!!!!

 
Allmänt bloggar