onsdag, november 08, 2006

Inflyttningsfesten:

Så blev inflyttningsfesten äntligen av. Så som jag hade tjatat. Det blev en riktigt rolig korridorsfest med många gäster, bjud-dricka och olika dansgolv. Det största var inne hos Jacob så klart, medan det mer mindra och alternativa fanns inne i mitt rum. Sedan är det ju så att jacobs säng är (var, nu mera) otroligt rolig att hoppa omkring i. Tror nog att alla på festen nån gång skuttade runt i den. Det resulterade så klart i att den gick sönder. Han kom in morgonen efter och frågade efter en hammare. Jag hade dåligt samvete. Snart blir det utflyttningsfest där för min del. Tjejen jag hyr mitt rum av har gjort slut med sin kille och behöver nu någonstarns att bo. Brud-fan! Men se alltid det positiva: Snart en korrefest igen. Alla är så klart bjudna! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

i'll be there ;0P

 
Allmänt bloggar