torsdag, november 23, 2006

But I still have to go I've got to go, so here i go I'm going to run the risk of being free

Sitter hos min moster och spelar Patrick Wolf på datorn så att hon blir tokig. Hon ska snart iväg på spanskan och jag ska snart förflytta mig en trappa ner och se Garden State. En av mina favorit filmer.

Funderar på att göra något mer. Något mer som jag bli glad av. Höjdpunkterna är endast utgångar numera. Missförstå mig inte, de är ju väldigt kul att gå ut med finfina vänner. Men sen då? Nog ska man väl se fram emot annat också? Funderar på att anmäla mig till någon skrivarkurs igen. Blev dock lite uttråkad sist jag var med. Kanske har det något att göra med att det var något nykterhetsförbund som höll i det. Nej, förmodligen var det att jag inte gillade ledaren. Hon gav inget bra intryck då hon bara mumlade och sa att hon svettades så mycket nu för hon kommit i klimakteriet. Va fan? Det bryr jag mig inte om. Går man en kurs vill jag att ledaren ska ha massa erfarenhet. Det sista jag vill känna är att jag kan mer. Sedan att hon var så osäker gjorde mig irriterad. Jag hade kunnat köra över henne när som helt. Den jävla klimakteriekossan.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar