onsdag, november 22, 2006

Nej, jag säger nej!

Det blev utgång igår. Snerkan såklart eftersom det var tisdag. Tyvärr är det bara att man måste börja inse (vissa har kommit till denna insikt tidigare än andra...) att Snerkan är ju inte så väldigt bra. På riktigt.

Dansgolvet på botten plan står alla brudar och skakar rumpan, killarna försöker sig på några "coola" danssteg till kass musik som Ushers låt "Yeah" (är inte den lite gammal och sönderspelad nu va?!). Det är inte min smak. Inte alls.
Så har vi dansgolvet på övervåningen. Då menar jag dansgolvet där det kan komma lite rolig musik, men igår måste de ha hatat mig då de envisades med att spela massa skitschlagers och tonvis med ABBA. Det är vissa saker jag inte dansar till. Så enkelt är det. Nej, det går bara inte. Då går jag hellre ut och röker.
Men! Det finns ett till dansgolv på den andra våningen som kan göra hela Snerkan till den mest fantastiska plats på jorden. Det vill säga om det är rätt folk där inne som spelar. Två tisdagar i rad har Kristoffer och Abraham spelat där. Efter att ha varit där inne och svängt om garanterar jag att man kommer att känna av sina ben flera dagar efter. Men men, igår spelade inte de och något dansgolv där inne existerade inte. Kuken.

"Julie Uggla -- "Jag dansar aldrig till Beyonces ålande gnyenden, inte en chans, att jag dansar hiphop..."" - Svanteman.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar