måndag, november 27, 2006

Fuck Chloe Dao!

Det var otroligt bittert att upptäcka att Daniel Vosovic inte vann Project Runway i andra säsongen. Så som jag hejade på honom.
Första omgången följde jag varje avsnitt av första gången de gick. Till min lycka såg jag att andra säsongen gick för full rulle nu under helgen som var. Jag gillar den sortens av program, man blir så inspererad. De är så otroligt duktiga och kreativa, och jag vill också vara det. Jag ska sätta igång. Bli bättre på att måla kanske? Det skulle nog vara något! Eller kanske göra något så att jag kommer ur den skrivkramp jag är i. Vänta ni bara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

typiskt va att den snyggaste av dem ska vara så jävla gay!? ;P (jo, jag och pappa fastnade på lördag och VAR BARA TVUNGNA att forts titta på söndag ;D)

Oh Julie. sa...

Aaaah. han var så vacker så vacker! Kan ju erkänna att det var därför jag fastnade för honom och fortsatte att hejja på honom. :)

 
Allmänt bloggar