torsdag, januari 04, 2007

Uppdatering

Tänkte bara kort säga att jag har tillbringat större delen "hemma" på sjukhus. Åkte dit den 26:e för att sedan återvända i kasst tillstånd. Efter lite skrik och smärta återvände vi till vad som hade kommit att bli mitt nya hem: sjukhuset. Där blev jag kvar några dagar medan doktorerna gjorde sitt bästa med att försöka hitta felet på mig. De fann det. Det fanns ännu en liten gallsten kvar i en gång och blockerade gall-blasket att komma ut. Istället hade det läckt ut i min stackars mage och orsakat oooolidliga smärtor! Nu är jag hemma i några dagar. Ska tillbaka på måndag och ta bort den. Har jag tur och inte är allt för drogad då kanske jag slipper spendera natten där. Så fort jag kan återvänder jag till Uppsala. BARA SÅ ATT NI VET, så sa doktorn att smärtorna från gallan är bland de värsta av smärtor man kan känna! Jag var inte mesig och hade rätt att klaga! Ha!


Sedan, T U S E N tack till er underbara som flyttade åt mig. Ni är bäst!

Jo, icke att förglömma.. T U S E N T U S E N tack till Mosing som lånade ut sin dator till mig nu! Så klart är även du Bäst!

8 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du mår bättre snart!!!
tänkte ringa dig då jag var i uppsala, men det glömdes bort mellan all champagne och cosmopolitan =0P men du var ju tydligen inte i stan i alla fall... =0(
får ta och ses nästa gång jag kommer upp!!! det blir inom en snar framtid, hoppas jag. stormtrivs i den där staden!!! nästa höst är förhoppningsvis även jag stolt uppsalabo/student! =0) yeah!
krya på dig nu!!!

Anonym sa...

ihi ihi :)
vår pizza var smarrig, var din?

Anonym sa...

haha.. de säger att njursten o gallsten är värre än att föda barn. :P

Anonym sa...

Vet inte om jag hjälper något vidare med att säga detta, men du är saknad här hemma. Så fort du kommer hem bjuder jag på potatisgratäng i nya lyan... :) Buss buss!

Anonym sa...

Bara så att du vet...Var jag på väg till sjukhuset med min dator. Men du hade ju flytt fältet... Du skulle ju vara där hela helgen ju!!!

Anonym sa...

men hallå.... vart har länkarna tatt vägen!?

Oh Julie. sa...

Lotta: Allt är bra nu, nästan! :)
Mos: Jovars, stödes pizza duger :)
Angelica: Ha! Jag visste det! Ingen match nu att föda ut ungar :)
Elin: Tack, skönt att höra! :) Jag komme så fort jag kan!
Lisa: Tackar för det!

Anonym sa...

näe, det gäller bara att hitta han som du tycker om (så tycker han om dig ;P)

 
Allmänt bloggar