fredag, januari 12, 2007

Jag ska bli kysst och hånglad ikväll


Jag ska bli smart och rolig ikväll
Jag ska bli glad och pratig ikväll
Jag ska bli vass och trevlig ikväll
Jag ska bli skön och galen ikväll
Smart och rolig

Jag ska bli soft och mysig ikväll
Jag ska bli fin och härlig ikväll
Jag ska bli lös och dansig ikväll
Jag ska bli grym och glammig ikväll
Smart och rolig

Jag ska bli hård och farlig ikväll
Jag ska bli mjuk och öppen ikväll
Jag ska bli smal och mystisk ikväll
Jag ska bli fräsch och funkig ikväll
Smart och rolig, smart och rolig
Jag ska bli skarp och hyllad ikväll
Jag ska bli snygg och spanad ikväll
Jag ska bli kysst och hånglad ikväll
Jag ska bli tuff och älskad ikväll
Smart och rolig, smart och rolig, ikväll

7 kommentarer:

Anonym sa...

skaru supa ikv igen!? ;P;P (älskar den där låten btw)

Anonym sa...

yeah! festmetoden-låten. loooove it =0) och hela filmen är ju såå mitt i prick. tyvärr. haha.
jag ska supa imorgon =0) sen är det jobb på söndag 11-23 (!), får se om jag pallar. bara att bita ihop. hehe.

Anonym sa...

Haha hur gick kvällen?


fast jag låg med henne i tjeckoslovakien är en bättre låt! minns inte vad dom heter!

Oh Julie. sa...

Angelica: Oja! Jag tar igen så mycket jag kan. Jag har varit borta i över två veckor, och med tanke på att det kan festas till fem ggr i veckan så ligger jag en bra bit efter! :P

Lotta: Vi brukade se på filmen på förfester och skratta åt personerna på filmen. Moahah!

Kalle: Äh, struntade i hångel och hade bara jättekul istället. Bäst med trevliga typer! Själv gillar jag Blå Vita flingor mest :)

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar om du vet vart man kan lyssna/ladda ner den låten där, eller om du vet vilka det är som har gjort den, har letat efter det länge nu :D
du får gärna maila och svara till: corellaross@hotmail.com

Anonym sa...

Еverу weekend i used to pаy а visit this
website, fοг the reason that
i ωant еnjoyment, for the reaѕon that thiѕ this website
conations truly gооd funny stuff too.
Feel free to visit my website forex managed accounts

Anonym sa...

Insρirіng quеst there. What
occurred afteг? Goоd luсk!
Also visit my page ... pikavippi

 
Allmänt bloggar