onsdag, januari 24, 2007

Se upp i backen!

Till helgen blir det pulkåkning här! Alla som vill får såklart hänga på! Söndagkväll kanske. Kul att träffas i nyktert tillstånd allihopa. Låter lite tragiskt egentligen, men många träffar man ju bara när det är fest. Det roliga är ju när man tar några steg längre och hittar på andra saker. Som att åka pulka. Och dricka varmchoklad. Aj fan. Just ja. Jag föreslog att vi skulle ha med oss sprit också för att inte känna av kylan lika väl. Får kanske sattsa på tjockare kläder istället för alkohol! Hehe. Ska självklart dokumentera och lägga upp bilderna sedan. Min mobil är alltid klistrad i min hand för att fota alla stora som små händelser. Utan mig skulle vi inte ha många bilder som speglar vårat liv här och nu. Dock är ju mina bilder ofta ganska suddiga och har inte riktigt full skärpa, men tja.. det lite så är ju våra liv faktiskt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Woh! Det ska bli kul. Måste förresten berätta att det bor en Marcus Fager i min trappuppgång. Gifter ni er vore Julia Fager något att heta!:)

Oh Julie. sa...

Sanning? Fager?!! De va som tusan :)

Anonym sa...

Pulka - count me in! :)

Anonym sa...

åka pulka på fyllan är ju ett roligt alternativ annars...? ;0) hehe

 
Allmänt bloggar