onsdag, januari 31, 2007

Nytt jobb då kanske?

De ringde från jobbet igår. Berättade att de hade några nattpass som jag kunde få. Nu är det ju bara så att jag får ångest av mitt jobb.

Jag.

Klarar.

Inte.

Av.

Det.

Jag jobbar som personlig assistent, och nu efter att ha jobbat där tror jag inte att jag kommer jobba som det igen under hela mitt liv. Det jobbet har förstört allt! Satt nyss och kollade på lediga jobb i Uppsala, och varje gång jag såg att det fanns jobb som personlig assistent så knöt de sig i magen på mig. Klickade snabbt vidare. Det går inte. Det går bara inte. Jag försöker att inte tänka på att jag ska dit och jobba. Jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och gråta av den ångest som jobbet ger mig. Jag klarar det bara inte. Det går inte...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som är så hemskt med att jobba som personlig assistent?

Anonym sa...

usch... varför?

Oh Julie. sa...

Ja, det är inte vidare kul där. Mest för att hon blir så mycket sämre hela tiden. Finns inget man kan göra.

 
Allmänt bloggar