torsdag, januari 11, 2007

BD flickor och flummigast i stan!



Hannah, Linnea och jag. Missförstådda BD-flickor med den självklara stjärnan nedanför ögat. Livet är hårt. Vi är underground. Eller vi var. I några minuter. Under några låtar. Vi funderade ett tag på varför vi inte lyssnar mer på Broder daniel. Svaret kom just där efter några låtar. Man blir less. Det är inte bra musik. Men det var roligt ett tag. Tack för det.

Jag har ju flyttat nu. In i ett fult rum som jag hatar! Lugna personer i korridoren. Lugna personer som anser att jag får rollen som den flummiga. För jag ser ut så. Flummig. Har alltid trott att mitt sätt att vara är mer flummigt än mitt utessende. Tydligen inte. "Ovanligt att du får höra att du är flummig" sa Sadaf då jag berättade det. Tur att jag är cool med det. Självinsikt kanske. Flummiga jag. Jo. Det finns kanske inte finns bättre sätt att beskriva mig på? Kanske.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar