måndag, januari 15, 2007

Hanging On The Telephone

Jag sitter nu och väntar på att den snälla sköterskan på kirurgavdelningen här i Uppsala ska ringa upp mig. Jag hasade upp tidigt imorse för att hinna ringa till jukhuset i Sundsvall innan min bokade tid. Berättade där vad som hade hänt och undrade om de trodde att de skulle gå bra att jag åkte till sjukhuset här istället. De tyckte att det lät som en bra idé. Nu hoppas jag bara att de finner att min idé är lika bra här i Uppsala.
Fördriver tiden med att lyssna på ett gammalt Morgonpasset, efter som jag läste att Silverfisken hade medverkat där! Och det hade jag missat. Jag är jättenyfiken på hur det lät, så nu sitter jag här och lyssnar igenom timme efter timme av pladder.

1 kommentar:

Anonym sa...

tydligen norges svar på smhi. svenska smhi kallar den "14 januari".. läste st nyss :P

 
Allmänt bloggar