tisdag, januari 16, 2007

He says oh no no oh yeah yeah I said oh no no no yeah yeah yeah yeah

Igår började inte som en av de bästa dagarna. Jag åkte till sjukhuset och var trött, hungrig och less. Som tur var så fanns Hannah vid min sida för att hålla mig sällskap. När det sedan visade sig att de skulle inte göra något med mig förren idag så bler jag mer irriterad. Orkade inte med något och kännde att allt bara inte passade. Efter att ha träffat upp Linnea för en fika.. eller. Fan. Omstart. Efter att ha träffat upp Linnea som fikade, så drog Hannah och jag på bio och såg Underbara Älskade. Både Hannah och jag kände för en film där man kunde ventilera sina tårkanaler. Jag blev nöjd. Jag var på väg att börja gråta bara någon minut in i filmen. Hannah däremot hade massa gråt kvar i halsen när vi lämnade salongen. Lite missnöjd var hon minsan för att hon trodde att hon skulle få gråta mer.
Men efter filmen älskade jag världen igen. Var återigen överdrivet glad. Kosmos åt alla! Vi mötte upp Naima och satt och uppdaterade varandra om de olika festtillfällen som de andra missat. Timme hit och dit på fik är det bästa!

New York city's very pretty in the night time
But don't you miss Soho
Where everybody goes
La de di la de di da diddy

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag vill också se den!
sevärd, alltså?

Anonym sa...

på söndag ska jag hämta brorsan på edeforsen ;P

Oh Julie. sa...

Lotta, jo ja. Det tycker jag nog. Godkänd :)

 
Allmänt bloggar