lördag, mars 15, 2008

Pantertanter på stan!

Jag hade glömt att det är den stora grand finale av melodifestivalen ikväll. Ett hatat jippo från min sida som förpestar allt för många veckor. Detta gör kanske att det inte är lika mycket folk ute för tydligen finner jag att jag ofta är själv om att avsky den tillställningen.

Hur som helst ska jag in till stan ikväll och dricka öl med Angelica. Tar lift med Oliver då han ändå ska till Per. Det känns som det var evigheter sedan jag smakade öl. Om man inte räknar med den klunken Oliver bjöd på för någon dag sedan.

Angelica var glad över att få göra något som fick henne att framstå mindre tantig vilket hon gjorde då hon kunde rabbla hela helgens tvschema. Tant tyckte hon att jag var då jag sa att jag satt och broderade. Jag har sysslat med hantverk hela dagen så nu är jag helt slut i mina händer.

Nu återstår det bara att leta fram lite mer pengar, så att jag kan köpa några glas av den gyllene dryck!

Ha det så kul ikväll, och vänner i Uppsala:
Jag åker tillbaka imorgon kväll! Syns snart!

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Jag bara ÄLSKAR Melodifestivalen. :D Heja BWO!

http://www.bimboboy.com/blogg

 
Allmänt bloggar