fredag, februari 29, 2008

"På små rosa moln.."

Här sitter jag en fredags förmiddag och är helt groggy efter att ha kravlat mig upp med oändliga smärtor vid fem tiden imorse för att stoppa i mig en 1 grams alvedon som jag har kvar sedan sjukhusperioden. Klädde sedan på mig och tog mig ut till köket för att läsa Harry Potter tills tabletten skulle börja verka och för att jag inte skulle väcka Hannah då jag vände mig hela tiden i sängen.
En timme senare gick jag i en dimma tillbaka till sängen där jag la mig ner och somnade direkt. Jag hade tänkt att följa med Hannah och simma vid halv nio, men det fanns ju inte en chans i världen för det nu. Jag låg där i sängen som en klubbad säl. Jag menar, jag känner mig fortfarande helt däckad!

Trots att Svenska folket nyss fick lön så är jag fortfarande lika sjukligt pank. Har inte ens en aning om hur jag ska lyckas att betala min mobilräkning som just denna månad passade på att bli den största någonsin.. typiskt!
Men allt löser sig!

På tisdag åker jag ner till Göteborg för att sedan på onsdag gå på intervjun för jobbet på båten. Ska bo hos fina Cricke och även passa på att hälsa på Kattis och PQ!

Kommer väl mer uppdateringar snart igen nu när bloggen börjat funka igen!
See ya!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar