torsdag, februari 21, 2008

Fuck this shit!

Okej. Någonstans i huset (min gissning är våningen ovanför) pågår vad jag antog en förfest, men nu börjar jag frukta att det är en hemma fest! Eftersom det är torsdag idag så är det ju stocken som gäller här i Uppsala. Ett ställe där vi inte sätter våra fötter.. men det finns andra.. som gör det!

Det är en sak om folk har fest och spelar fånigt hög musik OM den är bra. Men detta.. herregud! Man FÅR INTE spela dålig musik högt! Det måste gå emot någon sorts grundlag eller dylikt.
För att slippa höra deras kassa musikval så spelar jag högra musik än vanligt inne hos Hannah och mig. Var inne hos Johanna idag och hämtade över massor av ny musik. Variation är ju bra, tänkte jag efter att ha spelat Alla Edwall konstant i tre-fyra dagar nu! Men han var ju så underbar!

Mer uppdatering här på bloggen kommer. Jag menar, vad har hänt med alla bilder? Jag som älskar att dissa bloggar utan bilder. Och nu är jag en av dem!
Sedan ska jag väl skriva om Arvids besök, full-Hannah som låg i buskarna, att jag ska vara med i P3 (blev uppringd av dem!). Men allt det där tar vi sen! För just nu säger jag som Per Morberg:

– Jag skiter i det totalt, jag skiter i det. Jag skiter i alltihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dej julia. kom hit och häng med en sjukling i stället i gula huset :D

 
Allmänt bloggar