onsdag, februari 06, 2008

Jag har av någon märklig anledning börjat föredra mitt enkla sällskap istället för att beblanda mig med mina vänner. Kanske är det för att jag alltid är så trött efter jobbet och inte orkar hitta på något, men jag vet inte. Känns som att jag mer bara är inne i en paus, i en lite bubbla där jag inte orkar med mer än mig själv.

Träffade i och för sig Karin idag, och det var jättekul. En billig fika på norrlands (te eller kaffe för en femma!) och sedan en promenad hem.

Mer orkar jag inte direkt. Skickade iväg ett mess idag om en förfrågan om vi skulle ses, men nu orkar jag inte och ångrar mig att jag skickade iväg det. Men alla har väl rätt att ändra sig?!

Jag har fortfarande inte hört något om jobbet till sjöss och börjar bli nervös. Har ju som sagt verkligen räknat med att få komma med där, och vet inte alls vad jag ska göra annars!

Nu ska jag kanske städa undan lite och titta på någon film i min ensamhet. Kanske fixa till lite på bloggen. Ta bort lite länkar som inte längre hör hemma här. Har inga planer för helgen och det känns underbart! Det blir verkligen ingen utgång. Mer kvalitetstid med mig själv kanske? Den är ju rätt ovanlig!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar