fredag, februari 15, 2008

Jag har en intervju den 5:e mars! Det vill säga att jag klarade telefonintervjun med glans och mina referenser gjorde sitt jobb bra! Ni förstår väl att detta innebär ett steg närmare mitt nya liv till sjöss! Jag är så otroligt exalterad! AAAAHHH!

Jag var nyss ute och rökte (mentol, jag är ju sjuk!). Stod ute i en tjocktröja och solglasögon som jag bar fr första gången detta år. Det är så otroligt underbart väder ute! Solen gör att alla ens bekymmer och problem bara smälter och rinner av en. Det är otroligt!
Roligt det där med solglasögon, de kändes nu konstigt att ha på sig dem eftersom man är så ovan. Men ge mig bara några fler av dessa dagar och jag kommer känna mig naken utan dem!

Jag är fortfarande sjuk och groggy, men jag mår mycket bra!!

 
Allmänt bloggar