söndag, februari 10, 2008

Mer jobb!

Förstår inte varför jag ska behöva ringa runt och söka jobb. Jag ringer INTE dem, DE ringer mig!

Ja, de ringde nyss från dagis-jobbet. Jag får jobba tre dagar nästa vecka, det är ju perfekt! Sedan sitter jag och väntar på att de ska ringa från jobbet på båten. Det var tydligen lite förseningar, men de skulle höra av sig SENAST den 22:a. Ring mig nu! Jag har otroliga referenser!

Nu ska jag nog försöka klura ut hur mycket points det kommer att bli för lunchen jag ska göra. Till maten blir det några avsnitt av "Six Feet Under". Denna dags ska helt ägnas åt att tillfriskna! För eh.. nämnde jag att jag var sjuk!? UH!

2 kommentarer:

Airam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hej! å vilken fin bord/rubrik. Jag blir helt glad av den! Igår var jag på RIGET!

 
Allmänt bloggar