tisdag, december 11, 2007

Åååh, när grannen står och ylar som en skållad katt Nåt om Stilla natt Ja då vet man att Nu är det juligen Ju-ju ju-bu-di juligen.



I år tänkte jag sattsa på att komma in i riktig julstämning. Min moster kan inte förstå varför, men det är mycket som hon och jag tänker olika angående.

Steg ett för att komma i stämning för mig är att julbaka. Så det ska bli den tradiotionella knäcken men även något nytt i år.

Jag har inte så mycket över för Leila som bakar så det står härliga till om i tv4plus, MEN, jag såg en reklam när hon gjorde julgodis. Vad tror ni om dessa Rocky Road? Inte ett dugg svåra att göra, men ser så otroligt goda ut!

Tur att jag kom på att göra dessa nu, eftersom förra julen skulle jag inte kunna njutit så mycket eftersom det bara var en massa rännande till akuten! Och vad skulle ha varit värre än att se alla andra käka upp det julgodis man slitit med att få till perfekt?!

Den snyft historien om min nära döden upplevelse kan man läsa här.

3 kommentarer:

Ester sa...

Åh, knäck!

haaah, nää, han är min!

Anonym sa...

Dom lät goda tycker jag! Du borde bjuda dina vänner, som tog hand om dig under din nära döden upplevelse :P

Anonym sa...

Åh, man känner hur kilona samlar sig runt magen bara man läser det där receptet. detta till trots ska jag nog göra sånt nästa vecka... :)

 
Allmänt bloggar