tisdag, december 11, 2007

Visst är man så rolig på fyllan?!

Jag hade en tid då jag ofta filmade mycket på fyllan. Knäppa kort ska vi inte snacka om. NI som besökt min pixbox vet vad jag snackar om. Den är överfylld av bilder. Men nu har det inte varit så på en tid. Det har knäppts allt mindre och mindre bilder från min sida vilket gjort att min pixbox inte blivit allt för uppdaterad! Men nu är jag igång igen! Förra helgen mjukstartade jag med att knäppa runt 80 bilder, och då var det mesta posebilder på mig och mina vänner.

Varför ensvisas jag med att vara med på näst intill varenda bild?!

Men till min förvåning upptäckte jag på lördagsmorgonen att jag även hade spelat in två filmer på fredagsnatten få Hannah och jag hade gått till sängs efter att hon hade kört ut det lilla sundsvallsgrabben jag hade hittat och bjudit på mat. That's it!

Tillen början var det lite svårt att urskilja vad det var som hända och sades på dessa två filmer, men efter mycket jobb har jag fått fram denna underbara konversation: (vad beträffande händelserna i filmen så var det inget mer spännande att jag ligger i min säng och filmar en halvnaken Hannah som ligger på madrassen på golvet!)

Filmsnutt nr 1, 40 sek:

H: Tack.. JAG BEHÖVDE VERKLIGEN.. behövde verkligen vara bitchiwoman. Kan ju tacka dig själv att du tog med honom, annars skulle jag ha varit bitchig mot dig istället! Aaaaaah...! Hehehhehehehehe... uh.. Hahaha. Julia, filmar du mig nu eller?!

*SPRAK*

H: Du vet att jag är naken!

J: Filmar inte dig hurrudu.. *SPRAK* Kuken!

H: Hehehehe..Ååhh.. Jag är så kul..!

Filmsnutt nr 2, 37 sek:

*SPRAK*

H: Hehhehehehehe..

J: Va han än sa va fel!

H: Hahaha, ååh, va roligt!

J: Han ba, blå är fin, du ba nee!

H: Hahahahaha, Åh, hehehehehe!

*SPRAK*

J: Han ba, sommaren är den bästa tiden på året, du ba nee, hehe.

H: Hehehehe!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar