måndag, december 10, 2007

NO more People people!

Så har helgen passerat. Hannah, Lina, Fia, Naima och jag traskade över i regnet på fredagen till Kristoffer för att förfesta innan vi skulle dra till People. Emilie hade skrivit att vi skulle komma fulla, eftersom det var mingel och alkohol gör det ju lättare med den biten. Allt känns inte så stelt!
Sagt och gjort. Jag gjorde mitt bästa. Med rödvinsläppar och ett riktigt bra jobb på Jäger-flaskan åkte jag tillsammans med dem i en taxi ner.
People ligger där forna Seven låg. Trots att jag aldrig satte min fot på Seven så avskydde jag det stället. Bara att gå förbi där gav mig rysningar. Folket, ljuset, inredningen och musiken fick mig att rysa.
Men nu var det alltså en ny klubb där. Varken Hannah eller jag hade så höga tankar om stället, men eftersom Discodarlig skulle spela där så valde vi det stället. Sedan att det bjöds på gratis rosa skumpa är en helt annan femma.
Men People var precis som jag trodde. Som så ofta händer så blir det en ny klubb, men folket och musiken tenderar att stanna kvar. Förutom Discodarlig då! De kan verkligen behöva två tjejer som Emilie och Jenny där!
Efter några glas skumpa och en gratis drink jag svepte som en shots så var det bäst att jag försvann från stället eftersom jag hade kunna orsakat en del pinsamheter där.

People blir det nog inte igen.

Min Pixbox är nu uppdaterad! Där av mitt bildval för detta inlägg! Vimelfotograf Oh Julie.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar